STM32: STM32F051 discovery UART

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 29 09:43:21 CEST 2013

Tohle je zajímavá myšlenka (tedy to připojení gdb přímo na sériový
port), bohužel to omezuje jen na procesory ST. A zjevně to zase tak
triviální nebude.
Asi zůstanu u toho OpenOCD i když funguje dobře jen, pokud není nějaká
dramatická chyba v debugovaném programu. Pokud je tam něco, kdy to
spadne do HardFaultu, většinou chcípne. Což je u debugeru docela
podstatná chyba. Nicméně po vychytání počátečních much toolchainu je to
tak nějak použitelné.

Mrazík