IV-18 VFD

Čtvrtek Srpen 29 05:43:21 CEST 2013

Dobré ráno,

	ke stažení je třeba kliknout na Скачать себе! ale podle dalších názorů
to vypadá, že některé opravdu krystal neměli, zajímavé. Konkrétně ty
moje, Elektronika 6-15, mají jak krystal, tak 9V baterii jako zálohu
chodu. A celkem pět tlačítek: Korekce, Hodiny, Minuty, Budík a potom
vypínání budíku. To je na horní straně hodin, jako u klasického
mechanického budíku.

Saša Svobodová