STM32: STM32F051 discovery UART

František Burian BuFran na seznam.cz
Středa Srpen 28 23:03:21 CEST 2013

Zdravíčko, lidi,

S ST-linkem a různými verzemi OpenOCD jsem měl fůru problémů než jsem nahrál
do
programátorů na discovery deskách custom firmware "Black Magic Probe". Od té
doby
už se ST-linkem nechci nic mít společného. Nahrál jsem to i do všech ST-
Link/V1 co jsem
tu měl takže můžu debuggovat i přes standardní JTAG.

Umí to jak tu sériovku, trasování přes SWO, ale hlavně je to plnohodnotný
debugger takže
na PC již není třeba spouštět žádné OpenOCD a zajišťovat jeho restarty když
se rozhodne
spadnout. Podpora je pro všechny čipy od stm32 rodin Fx a Lx. Osobně
ozkoušeno na F051,
F407, F417, F302, F100. Na L1 se těším, leží mi tu na stole.

Kdyby potřeboval někdo bližší info, tak privátně.

Binárky mnou zkompilované a funkční jsem dal na:

https://github.com/BuFran/blackmagic-binaries

(případně pro ty co používají git:)

https://github.com/BuFran/blackmagic-binaries.git

Zdrojáky: