Odchazejici BD911

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Srpen 28 20:57:38 CEST 2013

Dobry vecer,

zatial jedina diskutovana reakcia sa uberala skor smerom original vs.
kopie. Myslim si vsak, ze to nemusi byt ten spravny smer, obzvlast ak je
predpoklad, ze to robi ST a nakupuje sa vsetko v Europe. Skor si myslim, ze
to moze byt nejaka skryta chyba navrhu obvodu. Napriklad tu neboli
spomenute podmienky a prostredie, kde tie tranzistory odchadzaju. Na stole
v labaku a v praktickej prevadzke to bude asi rozne, to dufam akceptujete.
Ja by som sa pozrel aj tymto smerom. Vysledky mozu byt tiez zaujimave.

Potom je tu este jedna moznost, a to ta, ze pokial za ten tranzistor
neexistuje priama nahrada, moze to znamenat aj to, ze povodny dizajn, pre
ktory bol ten tranzistor povodne navrhnuty a vyvinuty, je zastaraly.a bude
treba redesign celeho obvodu.

A.