STM32: Yagarto vs. codesourcery

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Srpen 28 16:50:27 CEST 2013

On 8/28/2013 10:37 AM, Luboš Melichar wrote:
> Rád bych si trošku ušetřil práci a tak se zeptám těch co aktivně
> používají zmíněné toolchainy - pro který by jste se dnes rozhodli,
> případně jaké má ten nebo druhý výhody, nevýhody atd.

Malokto ich asi aktivne pouziva viac naraz, tomu zodpoveda aj ta zaplava
odpovedi :) . Takze len male porovnanie,  ako tieto predvarene
toolchainy vidim ja:

Yagarto trochu zaspalo a posobi dojmom ze ide do stratena. Na druhej
strane je je odvodene od mainstreamu prakticky bezo zmien, da sa
povazovat za stabilny toolchain.

Codesourcery zase vnasa svoje vlastne riesenia startup kodu a linker
skriptov (CS3), ktore sice mozu zivot zjednodusit, ale mozu skomplikovat
prenositelnost na iny toolchain. Okrem toho u Mentora jeden nikdy nevie.

Najlepsia volba bude asi GCC ARM Embedded
(https://launchpad.net/gcc-arm-embedded). Je aktivne spravovane priamo
ludmi z ARMu. Akurat sa mi nepaci sposob pripravy balikov - krizom
krazom backportovane zmeny a uplne hrozne build skripty, ale snad vedia,
co robia.

-m-