Bastleni - multimetr - zdroj

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Srpen 26 15:09:22 CEST 2013

2013/8/25 Petr Kubáč <petrkubac na 802.cz>

> "Civilizovane" staty aktivne vystupuji proti jakekoliv vlastni iniciative
> ohrozujici zisky megakorporaci - kdyby dneska 15 lety mladeznik delal
> pokusy s dusicnanem draselnym jako jsem delal ja v 15 tak ho vedou v
> poutech jako teroristu ..... tak proto se nebastli

Este ste zabudol na skutocnost, ze ste potencionalny zlodej a porusovatel
roznych patentov... A ked ide skutocne o prachy, ci je potencial zarabat
prachy, tak argumenty ako "robim nieco pretoze ma to zaujima", ci "bastlim
pre radost a svoje potesenie" prilis neobstoja a masineria Vas sfukne pod
ciernu zem...

Okrem toho, ked robite v robote 8-10 hodin elektroniku denne a potom este
doma 3 hodiny programujete ci routujete plosaky pre Vasu zabavu, tak s
casom sa dostavi syndrom vyhorenia a potom elektroniku nechcete ani vidiet,
a prestane Vas bavit aj obycajne letovanie... Jednoducho pridete na to, ze
cas sa da prezit aj plnohodnotnejsie ako cumenim do monitora a tukanim do
klavesnice.

A.