OT: Meteosonda

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Srpen 26 13:07:07 CEST 2013

este za bolsevika som sluzil na zakladnej voj. sluzbe na radare pri
protivzdusnej obrane statu.
Okrem vojenskych lietadiel sme vtedy vodili aj civilne lietadla a
taktiez meteorologicke balony. Z toho uzudzujem, ze riadenie letovej
prevadzky ma aj teraz prehlad o ich polohe a riadi tak lety aby lietadla
zbytocne nenasavali meteosondy.