Re: Parametry účastnické zásuvky STA

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Srpen 25 22:03:37 CEST 2013

 25.8.2013, 21:58:49

Kdyz jsem postavil svoji prvni krystalku, tak jsem jako antenu
pouzival prave STA, stredni kolik od VKV, a jak to panecku hralo.
Pravda, nic jineho nez Hvezdu na dlouhych vlnach se mi ani pres urputnou
snahu naladit nepodarilo.
Ale jinak, IMHO tam to AM bylo asi jen nejak mimodek, neb na baraku
zadna prislusna antena nebyla.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz