Bastleni - multimetr - zdroj

Neděle Srpen 25 21:08:23 CEST 2013

Bastlil jsem a občas ještě bastlím kde co. Zdroj jsem si dělal, když
jsem byl na průmyslovce a slouží dodnes. Mimo DC výstupu 0-30V 2A tam
mám 12, 24, 36 a 48V přímo z trafa a občas se hodí mít tohle po ruce.
Dnes už spíš přiohýbám hotové věci. Např. potřeboval jsem zdroj 0-30V
160A, koupil jsem si svářečku a dodělal k ní regulaci napětí.
http://vaelektronik.cz/bastl/zdroje.html protože nevím, kde bych jinak
takový zdroj koupil. Samosřejmě parametry (zvlnění, stabilita napětí)
pro dílenské použití, ale nic víc jsem nepotřeboval.
Multimetr - ještě jako student jsem si sehnal ICL7107, udělal tišťák aby
to přes analogový logaritmický převodník měřilo dB (hodně jsem se hrabal
v magnetofonech) a pak to zůstalo nedodělané v šuplíku až do doby, než
jsem to vyhodil :-)
Anděl