Bastleni - multimetr - zdroj

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Neděle Srpen 25 16:00:02 CEST 2013

presne ste to vystihli. Bastli si kazdy to co ho bavi.
Profesionala, ktory kazdy den vyvija spickove zlozite zariadenia urcite
nebude bavit doma bastlit super high tech nieco. Ak ho bude vobec
zaoberat sa elektronikou aj doma tak si postavi kvalitny zosilnovac,
alebo zalievanie do sklenika.
Niekto, kto sa elektronikou profesionalne nezaobera naproti tomu
obycajne nema skusenosti ani kapacitu na bastlenie high tech veci, ale
rad si tiez postavi ten zosilnovac, bedne, jednoduchy zdroj alebo domovy
termostat s arduinom. Je to volnocasova aktivita, takze to musi cloveka
v prvom rade bavit, nie je dolezite o co ide :-)
b.