Bastleni - multimetr - zdroj

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Srpen 25 10:36:55 CEST 2013

este ma napada jedna kategoria a to "pre radost".
Tam ale vacsinou robia az 'zrelejsi' jedinci, ktori si chcu oddychnut od
narocnej kazdodennej rutiny. Tam sa ale nerobia veci typu
zdroj/multimeter, tam si skor dospeli jedinci stavaju 30 metrovy stoziar
s internetom pre celu obec, rozne obskurne hodiny, lokomotivy,
elektronky a ine veci ktore zapadaju do kategorie "tolik prace a pritom
takova blbost" :-)