SPI

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Srpen 24 15:21:45 CEST 2013

Keby len pull-down, ale cely napatovy delic v ramci nejakeho nie
celkom podareneho napatoveho prisposobenia.
Ono je to robene pre - prepytujem - Arduino, cize system s 5V
urovnami. Preto aj ten napatovy regulator.

Aj ja som takto parkrat "usetril cas" kupou hotovej veci, na ktorej
"netreba nic riesit".