Odchazejici BD911

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 23 14:14:55 CEST 2013

 23.8.2013, 14:09:27

Osobne mne to zatim nepotkalo, ale slysel jsem o pripadu kdy T v
pozdre TO92, papirove Uce 160V, odchazely nekde mezi 50-60 V.
Ty tranzistory byly urcite levnejsi nez vami zminovane BD911, presto
cinskym ci indickym soudruhum davalo smysl, nahradit je necim jeste levnejsim.
( ev. nejakou zmetkovou serii, prodavat jako dobrou)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz