Spořič energie Eltrick

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Srpen 23 12:00:53 CEST 2013

Zdravim,
  sdilim tuto myslenku. Myslim si, ze "specialni rezonancni obvod" a
"bifilarni civka", ktere jsou oficialne uvedeny jako soucasti zarizeni,
nejak zmanipuluji prubehy proudu tak, ze elektromer to vyhodnoti jako
castecne jalovy prikon, nikoliv cinny vykon. Docela bych chtel videt
toto zarizeni pripojene k memu ctyrkvadrantovemu elektromeru :-).
Premyslim, proc musi byt k eltricku pripojeny 2 stejne zateze. Taky
nechapu - to ty bojlery musi tedy mit vymenene topne teleso, jednak kvuli
tomu, ze tam musi byt 2 a druhak kvuli tomu, ze pry je na nich 600V
(bylo v reportazi, na kterou je tu taky odkaz). To taky dodava
dodavatel Eltricku ? Nebo kde si ja smrtelnik koupim 600V dvojteleso
do sveho stareho Tatrasmaltu ?
  Zdravi Pavel