Re: Tužkové AA NiMH akumulátory

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 22 23:07:44 CEST 2013

 22.8.2013, 22:54:08

Videl jsem kdysi nejaky zivotopisny film o Mao-c-tungovi.
 Nejaky jeho souputnik tak popisoval prihodu, kdy Velky Mao s delegaci
zavital na venkov. Mistni soudruzi zemedelci privedli delegaci k ryzovemu
poli a nadsene mluvili o tom, kolik stovek tun ryze, z toho pole sklidi.
Nejvetsi ze soudruhu se jen blahoskovne usmival a prikyvoval hlavou,
ale ve vhodnou chvili se naklonil k nejblizsimu podrz-taskovi a tise
rekl "kdyby ve skutecnosti sklidili alespon 1/3, bylo by to uzasne".
  Od tech dob, se zmenilo jen to, ze misto Velkeho Maa se pohadky
povidaji bilemu muzi. Ten vsak nema Maovu moudrost, a proto jim
precasto uveri.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz