RE: Tužkové AA NiMH akumulátory

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 22 22:54:27 CEST 2013

Tohle je český slevový portál, takže ne přímo Čína. Ale už jsem našel
komentáře, že si někdo stejné články koupil dřív a mají nižší kapacitu než
2500 mAh...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Raven
Sent: Thursday, August 22, 2013 10:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: Tužkové AA NiMH akumulátory

Myslim, ze vyloucene to je. Zhruba pred 10 lety jsem koupil neco podobneho
na aukru, tehdy s deklarovanou kapacitou 3000mAh. Skutecnost byla cca
1500mAh. Tak sem to tomu polskemu smejdovi vomlatil vo hlavu.
Cinani tak odvazni nejsou, i kdyz...
No a jen tak z pleziru sem mrknul ted na
aukro:http://aukro.cz/sada-4-ks-nabijeci-baterie-aa-4900-mah-vyprodej-i34714
59691.html
Stale stejne, jen cislo na samolepce se zvetsuje...
Proc experimentovat, kdyz LSD clanky 2000mAh z Lidlu za cca 20-25Kc nemaji
chybu(vlastni dlouhodoba zkusenost a mereni).

S pozdravem Raven