Tužkové AA NiMH akumulátory

Raven raven na wo.cz
Čtvrtek Srpen 22 22:45:06 CEST 2013

Myslim, ze vyloucene to je. Zhruba pred 10 lety jsem koupil neco
podobneho na aukru, tehdy s deklarovanou kapacitou 3000mAh. Skutecnost
byla cca 1500mAh. Tak sem to tomu polskemu smejdovi vomlatil vo hlavu.
Cinani tak odvazni nejsou, i kdyz...
No a jen tak z pleziru sem mrknul ted na
aukro:http://aukro.cz/sada-4-ks-nabijeci-baterie-aa-4900-mah-vyprodej-i3471459691.html
Stale stejne, jen cislo na samolepce se zvetsuje...
Proc experimentovat, kdyz LSD clanky 2000mAh z Lidlu za cca 20-25Kc
nemaji chybu(vlastni dlouhodoba zkusenost a mereni).

S pozdravem Raven