Spořič energie Eltrick

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Čtvrtek Srpen 22 22:25:39 CEST 2013

Právě proto to chci zkusit u bojleru. Vyberu všechnu teplou vodu a
změřím za jak dlouho a s jakou spotřebou se ohřeje, proti původní
konfiguraci. Prodejce tvrdí, že oni dodají tu svou krabičku k našemu
bojleru a já si mám dodat svůj elektroměr a prý naměří minimálně o 25%
méně, než by měl na ohřátí vody.