COM porty a win XP

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 22 12:41:06 CEST 2013

Myslím, že smůla bude v tom, že verze PL2303HX má interní OTP ROM a
zmíněný prográmek (zřejmě EEPROM writer 1.0.0.3) byl určen pro verze s
externí EEPROM.

Zkusil jsem zmíněný EEPROM Writer:

https://sites.google.com/site/klaasdc/modify-pl2303-pid-vid

a bez úspěchu. On tedy napíše, že programování bylo úspěšné, ale při
pokusu o přečtení vyhodí, že EEPROM není naprogramovaná.

Dále už s tím laborovat nehodlám. Pro terminálovou komunikaci s STM32
Discovery mi to stačí a jestli někdy budu potřebovat převodník do
finálního produktu, sáhnu po FTDI.

Každopádně díky všem za podněty.

Jirka