Graficky LCD se seriovym rozhranim?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Srpen 21 20:52:52 CEST 2013

Zdravim,

nemate nekdo tip na velky graficky monochromaticky LCD s nejakym seriovym
rozhranim (SPI, I2C, UART - a dostatecne popsanym protokolem)? Tim "velky"
myslim tak 80x60mm viditelne plochy nebo vic, rozliseni je vcelku vedlejsi,
320x240 by bylo idelani, ale na tom to nestoji.

Na Ebay je LCD s SPI velka hromada, akorat ze vsechny jsou TFT, coz je mi na
venkovni aplikaci kapku nahouby, potrebuju, aby na to bylo videt hlavne na
slunci pri primem osvetleni.

Mam velky LCD s T6963C s 240x128px, ten by byl idealni (uz jen proto, ze ho
mam a mam i knihovny pro praci s nim), ale pokousim se ho pripojit ke
Stellaris Launchpadu a nejak mi zacina byt lito tech GPIO pinu, 12 se mi zda
uz docela dost (a navic ta knihovna chce datovy port vcelku a ten je na
Stellaris Launchpadu presne jeden, prestoze je jinak GPIO hromada).

Mate nekdo nejaky tip?

Diky.

Pavel Kutina