Napajeni senzoru?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Středa Srpen 21 09:30:32 CEST 2013

Kamarad me pozadal zda bych nepostavil cidlo na unik plynu s co nejmensi
spotrebu. Bezne senzory tohoto druhu maji topny element se spotrebou 800-
1000mW.
Nasel jsem, pravda trochu drazsi, cidlo,ktere vystaci s 38mW, ale ma to
hacek.
Do cidla se musi po dobu 5s poustet 0,9V +- 0,2V a pak po dobu 15s 0,2V +-
0,02V a tak porad dokola.
Pokud jde o proud, vyrobce na jednu stranu tvrdi, odpor topneho elementu = 3
Ohmy +-0,3 a na druhou stranu, spotreba topeni je 120mW pri 0,9V a 11mW pri
0,2V.
Aby toho nebylo malo vyzaduje cidlo jeste 5V a procesor pro vyhodnocovani je
na 3.3V.

Otazkou je jak vyresit napajení, pouziti lin. stab je technicky jednoduche,
ale cele kouzlo cidla s nizkou spotrebou pujde do ...
V procesoru se mi flaka PWM a 1MSPS ADC.
Poradite jak problem resit, uvital bych nejakou AppNote ci vzorove reseni.

Dekuji

Hutta