OT: Digitalni merak nemeri v aute

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Srpen 20 22:19:55 CEST 2013

Zdravím,

zkuste  vyměnit cívku. Svého času když jsem jezdil s W353 (zapalovaní naprosto
stejné) tak mi asi 2 cívky odešli podobným způsobem. Za studena  a na
volnoběhu víceméně OK, po pár kilometrech  přestala fungovat. Jakmile
vychladla, tak to bylo zase dobré.
Elektricky nebyl rozdíl mezi funční a nefunkční, teplou a studenou.

Zapik