OT: Digitalni merak nemeri v aute
Petr Zapadlo
zapik na email.cz
Úterý Srpen 20 22:19:55 CEST 2013
Zdravím,
zkuste vyměnit cívku. Svého času když jsem jezdil s W353 (zapalovaní naprosto
stejné) tak mi asi 2 cívky odešli podobným způsobem. Za studena a na
volnoběhu víceméně OK, po pár kilometrech přestala fungovat. Jakmile
vychladla, tak to bylo zase dobré.
Elektricky nebyl rozdíl mezi funční a nefunkční, teplou a studenou.
Zapik
Dne Út 20. srpna 2013 21:02:21, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> žeby? mám tam taky ty červené měďěné, tak zkusím sehnat uhlíkové v metráži
> co to udělá. Blbne totiž válec s nejdelším přívodem ke svíčkám (cca 3/4
> metru). Těsní, fajfka OK (jenom ta krátká neodrušená), svíčka OK, rozdělovač
> OK, ale po odpojení fajfky otáčky na volnoběh klesnou jen velmi málo,
> oproti ostatním. Tak nevím jestli třeba napětí, zrovna když má pálit ten
> slabší válec, není nějaké "unavené".
>
>
> ----- Původní zpráva -----
> Od: "Radek Benedikt" <benedikt na lphard.cz>
>
>
> A navic je to spis o serizeni a autolatine, ze to neodrusene lip pali.
> Osobne jsem to zazil na Favoritu, kdy se sem dostali "padelky" kabelu s
> Polska. Nebyly uhlikove, ale medene a jak to s nima jelo, radeji komentovat
> nebudu. Motor to byl jeste klasicky, bez elektroniky.
>
> Radek (benedikt2hw.cz)
>
> -----Original Message-----
> A to se ani nestydite sem vubec napsat, ze nemate odrusene svicky(kabely)?
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
--
Petr "Zapik" Zapadlo
Další informace o konferenci Hw-list