OT: Digitalni merak nemeri v aute

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Srpen 20 15:34:53 CEST 2013

ked je pripojeny na baterku RC clen nepomoze. Akumulator ma velmi vysoku
kapacitu, takze je to ultimatny odrusovaci clen. Rusenie sa dostava
zrejme po vodicoch. Vyskusal by som zminimalizovat velkost slucky
tvorenej meracimi fuzmi, oba meracie vodice stocit do paru ci sa to
vylepsi. Je sanca ze problem nebude suhlasne rusenie, alebo samotny
merak :-)
b.