OT sposob prejavu vole prijat licencne podmienky, was: Kapacitni tlacitka STM32F?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Srpen 19 09:12:13 CEST 2013

On Tue, Jun 11, 2013 at 10:06:29AM +0200, V P wrote:
> Po rychlem precteni bych tipoval ze zobrazeni licencnich podminek je prave
> onim ucinenim navrhu, ktery odkliknutim uzivatel prijima, narozdil od
> prosteho pribaleni jakehosi "license.txt" do archivu.
> Ale nejsem pravnik a navic zde budou rozhodujici pravni upravy z jinych
> koncin nez CS, napriklad z anglicky, cinsky a podobne mluvicich zemi :)

Rekl bych, ze asi bude zalezet, pro koho je ta licence.
Pokud to napriklad bude knihovna, tak programator asi jen tezko bude
argumentovat tim, ze si nevsiml, ze je tam prilozeny "license.txt".
U koncoveho uzivatele tomu bude naopak...

P.T.