Kvalita bilych LED

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Srpen 17 14:24:09 CEST 2013

 17.8.2013, 14:16:46

Podle agentury JPP, je podstata problemu v tom, (ac to zni paradoxne)
ze v cine nejsou lidi. Tedy lidi je tam jak sra****, ale tech s
kvalifikaci na polovodicove technologie je zatracenej nedostatek.
U velkych firem jako treba samsung se totak neprojevuje, ti maji preci
jen vice lidi a navic i zpracovane nejake standardy technologickych
procesu, ale u mensich firem cela technologie casto stoji na jedinem
cloveku.
No a pokud tohoto cloveka pretahne konkurence, nebo jej firma posle do
druhe, 500km vzdalene tovarny jde kvalita do haje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz