LCD 16x2 modul - spotreba

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Srpen 17 10:52:44 CEST 2013

 17.8.2013, 10:38:40

 Nejte sam, pane kolego, komu vtloukali do hlavy nejakou tu teoriji.
Ja si z te teorie pamatuji, ze integraci (v idealnim pripade) st signalu
dostanu nulu,  integraci ss pulzu jejich stredni hodnotu.
 Soucastky ktere bezne kupujeme maji do svych idealnich modelu dost
daleko, proto ani ta integrace, v pripade pripojeni kondenzatoru,
nebude idealni a do mereniu MM to vnese nejakou chybu.
 Muj odhad je, ze ta chyba bude v jednotkach %, coz je asi naprosto
neprijatelne, pokud byste takovy udaj pouzil pro navigaci druzice na
Mars, ale pro ucely tohoto vlakna IMHO zcela dostacujici.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz