LCD 16x2 modul - spotreba

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Srpen 17 07:53:39 CEST 2013

No z teorie, ktoru nam vtlkali do hlav na meracej technike, zavisi udaj od
tvaru signalu. Udaje sedia dobre len pre sinus, pri obdlzniku alebo
trojuholniku uz treba pouzit nejake konstatnty a vysledky si podelit niecim
od 1 po 1,7 pre typicke signaly.

V mojom pripade to bolo tak, ze prve meranie mi sedelo relativne dobre s
katalogom a tak som tomu moc casu nevenoval. Ked som robil kontrolne
meranie o dva dni neskor, tak nesedelo uz vobec nic, multimeter ukazoval
uplne ine udaje. Udaje sa rozchadzali tak, ze som nevedel, ktore su dobre a
ktore nie. Tak som na snimaci odpor 1Ohm praskol scope a hned bolo jasno...
Na snimacom odpore bol impulz o amplitude 0,5V, meral som spotrebu DCDC
menica s elektronikou.
A.

Dňa 16. augusta 2013 22:31, gatilo <gatilo na centrum.cz> napísal(-a):