LCD 16x2 modul - spotreba

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Srpen 16 18:05:22 CEST 2013

Hej s tymi pull-up-mi suhlasim.

Inak ja som nemal na mysli nic sofistikovane, len pripojit na ten snimaci
odpor scop, presne tak isto ako ten multimeter. So zemami sa nemusis
trapit, akurat ten oddelovaci trafak by bol vhodny, ale myslim si, ze ak by
boli problemy, tak by si to videl hned. No a tych 20mV, je na 100mV signal
uz dost na to, aby si nieco aj videl. Akurat treba vhodny R a zapnut filter
na HF noise.

A.

Dňa 16. augusta 2013 17:56, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):