Kvalita bilych LED

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Srpen 16 17:27:18 CEST 2013

Niekedy sa tu spominalo ze vyradene laserove led
sa predavaju ako normalne. a laserovym staci na znicenie
aj velmi kratky impulz

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Slavomir Skopalik
Sent: Friday, August 16, 2013 3:34 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Kvalita bilych LED

Dobry den,
osobne bych byl opatrny s provozem soucastek na hranici deklarovanych parametru.
Zkuste experimentalne ty LED provozovat na 15mA a dejte vedet.
Dale mne napada, zda ten zdroj proudu nema nejake nechtene spicky, jelikoz asi nebude linearni.
Tj. druhy experiment, dejte do serie s LED odpor (pri 20mA) cca 100-200R.

S pozdravem

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.