LCD 16x2 modul - spotreba

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Srpen 16 17:04:45 CEST 2013

No, ten merak nie je kalibrovany, to je fakt; ale ma udavanu presnost rok
po kalibracii na 100mV rozsahu plusminus 50ppm z hodnoty (co bola niekde
okolo 10-20mV) plus 35ppm z rozsahu - to sa mi na tento ucel zda ako
dostatocne, najma ked mi islo o meranie v rade 1mA s chybou plusminus
0.1mA. Do toho sa urcite zmestia aj termonapatia, (usmernene) sumy, apod.

wek