LCD 16x2 modul - spotreba

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Srpen 16 14:57:46 CEST 2013

Ano, to je presne ono.

Kebyze to priamo neskumam, nenapadlo by ma to. S vedomim, ze je to tak, sa
da napisat ten soft aj inteligentnejsie. Ja viem, je to len pol mA, ale
pol mA k pol mA... ;-)

Tie pullupy su aj na RS a R/W (na E nie je - ten ma byt v "pokojovej
polohe" v nule, a pulldown sa im uz asi bridil robit :-) ).

wek