LCD 16x2 modul - spotreba

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Srpen 16 14:48:59 CEST 2013

Digitalne vstupy toho radica by mali mat vo vstupnom rezime nejaky
pull-up. Prudy cez tieto pull-upy sa pricitaju k celkovej spotrebe
displeja.
Trebars pri 4-bitovom rezime sa najprv zapisuje spodny, potom horny
nibble - medzera ma spodny nibble 0x0, _ ma spodny nibble 0xF, takze
to je to, co zostane na datovej zbernici. 0xF nabude tahat cez
pull-upy prud takmer nijaky, 0x0 bude tahat prud 4x pull-up prud, co
je podla datasheetu asi 4x125uA pri 5V napajani.

Alebo aj nie... :-)

Dňa 16. augusta 2013 14:41, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: