LiPo baterie 30mAh a odber 100uA?

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Srpen 16 08:38:01 CEST 2013

Tohle by mě také zajímalo. Zrovna chci dávat dohromady podobné zařízení. Můžete dát vědět pokud se doberete nějakého výsledku?

Děkuji, MG

---------------
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hutta.j na seznam.cz
Sent: Thursday, August 15, 2013 9:28 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: LiPo baterie 30mAh a odber 100uA?

Mel bych takovy dotaz ohledne malych zarizeni s ulta malym odberem .

Mejme elektroniku, ktera bezi na 3V s odberem cca 100uA, spickove cca 1mA po dobu 100ms 1x za x hodin.
A protoze je zarizeni male vejde se do nej pouze pidi baterie LiPo 30mAh a ani mista na soucastky neni mnoho. Pro nabijeni je k dispozici 5V.

Nejsem si jist zda na vyznam uvazovat o menici, spise ne ?
Pokud by se pouzit LDO , jsou na trhu nejake, ktere maji vlastni spotrebu kolem 10uA?
Idelane s automatickym vypnuitm pri poklesu napeti pod nejakou nez a poklesem odperu o dva rady?

Ja nasel napriklad TC1014,ale ten ma vlastni spotrebu 50uA+ nema automaticke shutdown pri podpeti.
Jak k nemu navrhnout shutdown obvod ktery by odpojil vystup pri poklesu napeti pod rekneme 3.1V a pritom mel vlastni spotrebu v radu jednotek uA?

Dobijeni, existuje nejaky management IC pro takto pidi baterie nebo mam nabijeni resit jen pres odpor tj. 4,2V a nabijeci proud rekneme 3mA?

Dekuji a omlouvam se za ponekud rozsahly dotaz.

Hutta