WiFi router 1Gb.

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Srpen 15 16:22:17 CEST 2013

Pro info. HP Microserver na GBit LAN. Zápis/čtení - cca 65MB/s. Ale možná by to šlo i rychleji (nejspíš omezení rychlosti jednoho z HDD - buď u mě v PC nebo ten co je v HP). Před tím jsem měl QNAP 205 (jestli si dobře pamatuji) a tam to i na Gbitu byla tragédie (maximum snad 20MB/s). QNAP šel pryč a za tu samou cenu (v akci) jsem koupi HP Microserver a spokojenost.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hw na itherm.cz
Sent: Sunday, February 10, 2013 10:36 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: WiFi router 1Gb.

Zdravim,

Presne tento mam a kupoval jsem jej ze stejneho duvodu, tzn rychlejsi LAN kvuli NASu Pro zajimavost jsem zmeril rychlost (presouval jsem soubor 4,7GB) Je to mezi notebookem a synology 412+

Pres kabel to bezi:
Download 45MB/s
Upload 43MB/s
Tady hadam ze je omezeni ten notas/hdd uvnitr, jakakoliv prace na notebooku snizuje rychlost prenosu

Wifi , n karta v notasu (atheros)
Download 17MB/s
Upload 12MB/s

Wifi je mezi patrem, cca 10m vzdalenost, zelezobetonovy strop.

Router se ale uz cca 2x zasekl, neobnovil dhcp klientum adresy, nedalo se dostat na web rozhrani, pomohl restart.

Puvodne jsem chtel i usb pouzit na takove male nas, ale je to pomale, neohrabane (vse trva).

Pavel