OT Otackomer a mereni otacek - alternator

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Srpen 15 11:50:27 CEST 2013

nebude problem opacny, ze rychlost bude mala ? treba 900ot/min =  15/s. to moc jednoznacne natocene nebude ?  a to je primo na klice, na remenu nebo altiku to muze  byt jeste mene.
cyklocomputer ma kazdy :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Thursday, August 15, 2013 11:48 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT Otackomer a mereni otacek - alternator

Jestli jde o to, si nějak honem jednorázově ověřit volnoběžné otáčky, tak bude nejjednodušší to prostě natočit, nebo pokud je rychlost moc velká, tak vyfotit a rychlost určit dle úhlové velikosti mazance, při známé expozici.

PH

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
Jo ja s tim pocitam, jen ted potrebuju nejak overit kolik je ten volnobeh - hlavne pro dobry pocit - byla by to "trochu" komplikace pokud by ten motor mel opravdu volnobeh 1800rpm misto 950.

Bohuzel - stary (jeste TTL) otackomer jsem zrusil a novy nejak nepotreboval. A stary krasny mechanicky otackomer otec nekam zalozil a nevi kam.

Objednal jsem ten z ebay, ale bude to tak za 2-3 tydny.

Zkusim zmerit ten vystup W a pokud to nebude davat smysl tak vezmu nejakou HAL sondu a citac.