Paralelni razeni MOSFETu v lin. rezimu

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Srpen 14 16:18:20 CEST 2013

K tym simulaciam, skombinoval by som vysledky zo softu na riesenie
teplotnych poli z chladica a vysledne teploty by som dal do SPICE ako
parameter. Na to, aby ste si urobil aspon zakladny obraz o tom co sa deje,
by to malo stacit. Ale ako som uz pisal, pokial to odsimulujete, tak to
dvakrat zmeriate v reale.

A.