[OT] zivnost na vedlejsak a daneni

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Srpen 14 13:54:35 CEST 2013

Jedina volna zivnost, kterou jsem nasel je tato:
 Výroba elektronických součástek, elektrických zařízení a výroba a
opravy elektrických strojů, přístrojů a elektronických zařízení
pracujících na malém napětí

Kde muze byt problem to male napeti... (50VAC, 75VDC), to by to pak
muselo byt zarizeni s externim zdrojem treti strany.

PK