OT Otackomer a mereni otacek - alternator

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Srpen 14 11:43:02 CEST 2013

Co se tyka jednorazoveho overeni otacek (a porovnani s Vasim otackomerem), nejjednodussi mi pripadne udelat na remenu bilou znacku a natocit to tim mobilem, nebo cim jste to natacel, a pak jen zjistit, po kolika framech se znacka objevi na stejnem miste a otacky z toho dopocitat.

Jakub Serych