OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Srpen 14 08:52:28 CEST 2013

Mno jak to po sobe dodatecne ctu, tak jsem to naformuloval jak trotl a
prekopal vyznam toho, co jsem chtel rict.
Spravna pointa mela byt v tom, ze navigace v mobilu == nemusim po meste
tahat dalsi krabicku.
Jinak samo ty samostatne navigace umi rezim chodec (a navic asi i mnoho
dalsiho, co Sygic neumi. Treba "rezim cyklista" nebo "horske a lesni
stezky" co mne napadnou jako prvni)
Omlouvam se, moje chyba
Marek