OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Srpen 13 20:33:29 CEST 2013

Aha, ale to co popisujete závisí na citlivosti přijímače tak asi jako
močení na kvalitě piva (při daném objemu). To není kvalitou přijímače,
ale kvantitou dostupných služeb souvisejí s danou navigací.

No, ve větší (i menší) evropské metropoli jsem se zeptal na recepci a
většinou jsem dostal mapu i s radou kudy ano a kudy ne :-).

DDDD (smíchy jsem spadl ze čtyř schodů?)

ced