RE: LED žárovky

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Srpen 13 16:30:22 CEST 2013

Tak mi odešla další 4x1W / 12 V žárovka. :-(
Koupená na eBay. Vydržela sice déle než předchozí, ale stejně to nebylo moc
přes půl roku provozu cca hodinu denně.
Zajímavé je, že odcházejí jen teple bílé (od různých dodavatelů). Mám jednu
studenou z DX a ta zatím funguje.

Asi už příště koupím nějakou se zárukou...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Michal Grunt
Sent: Saturday, August 10, 2013 12:16 AM
To: HW-news
Subject: RE: LED žárovky

Na DX se da koupit stavebnice (resp. nahradni dily) cele LED zarovky. Takze
mechanickou stranku nemusite vubec resit. Ma to pekny masivni zebrovany
chladic.

Mam tuto a funguje uz skoro dva roky. Prave na tuto zarovku se da na DX
koupit vsechno jako nahradni dil, vcetne objimky s chladicem, stinitka, cele
elektroniky, prazdny tistak, nebo osazeny, menic...

http://dx.com/p/e27-7w-600lumen-3000-3200k-warm-white-led-light-bulb-85-265v
-80833