OT: navigace v telefonu nebo samostatne

spam na nagano.cz spam na nagano.cz
Úterý Srpen 13 16:06:08 CEST 2013

Na MapFactor je recenze na svetandroida.cz. Po nejake dobe pouzivani s ni musim souhlasit.
Pokud uz mate telefon/tablet, nechcete utracet za komercni sw a za to mu odpustite par nedostatku, tak stoji za vyzkouseni.
Lada

-----Original Message-----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz>
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Sent: út, 13 Srp 2013 14:28
Subject: RE: OT: navigace v telefonu nebo samostatne

V roce 2010 jsem měl možnost porovnat kvalitu navigace iGO a TomToma, TT
totálně propadl. Mapy u obou navigací maximálně půl roku staré. Dnes už asi
zbytečná informace, ale od té doby se TT prostě vyhýbám.
Teď jsem měl v ruce nějakou Lumii s Windows Phone 7.8 a musím říct, že ta
navigace je naprosto otřesná. Nesmyslně říká odbočky, dokonce jednou ukázala
doprava a řekla odbočte vlevo. Za mě WP rozhodně nebrat a případně ve verzi
8 důkladně ověřit kvalitu.
Celkem spokojený jsem byl i s Ovi na Symbianu, to fungovalo dobře, rozumně
to radilo, nemám zásadních výhrad, ale mám obavy, že ani to už není
aktuální.
Na Androidu u nás používám téměř výhradně Google, i když mám koupený Sygic.
Protože Google má na rozdíl od Sygicu navigaci až na konkrétní adresu a to
dokonce i ve vesnicích. Díky StreetView má většinou i fotku destinace a nově
umí i dopravní info. Aktuálnost map jedna z nejlepších, detailnost taky více
než dobrá. Trasy plánuje celkem rozumně, ale myslím, že by to šlo ještě líp.
Jediná nevýhoda je nutnost být online a u nové verze už není ani možnost
nacachovat část mapy.
Nově teď MapFactor Navigator umožňuje používat free OSM mapy a nebo placené
TomTom mapy, tak možná taky stojí za úvahu a vyzkoušení. Bohužel jsem
netestoval, tak zkušenosti nemám, jenom jsem zkusil najít adresu, v Brně
našel konkrétní barák, ve Vyškově ulici.
Sygic mě dostal, když v Bratislavě před rokem neznal ulici, kde byl hotel,
jinak ho moc nepoužívám právě proto, že neumí číslo popisné. Ale v cizině se
k němu rád vrátím, i když MapFactor vypadá jako zajímavá konkurence.

Toť moje zkušenosti s navigacemi v mobilech a PDA. Krabičku jsem nikdy
neměl, je to tak trochu starost navíc, občas provést aktualizaci,
nezapomenout schovávat a tak podobně. Navíc v momentě, kdy nebude vyhovovat,
je problém ji vyměnit, v mobilu obvykle existuje zkušební verze, takže jde i
placené navigace zkusit a podle toho vybrat...