OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Úterý Srpen 13 15:20:41 CEST 2013

> Pořídil

Jeste jedna podstatna vec je podle me to, jak to ma navigace s online
pripojenim k internetu. Potrebuje pripojeni nutne, nebo umi fungovat offline?
Umi pripojeni vyuzit k lepsimu fungovani (napr. lepsi start ci citlivost
urcovani pozice ve meste, info o uzavirkach, hustote provozu, nehodach...)?
Ja treba data zadamo v mobilu nemam, i kdyz leckdo datovy tarif ma. Ale v
cizine to muze byt dost problem.

Anebo RDS-TMC, pouziva se to vlastne jeste (uz?)?

D.O.