OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Srpen 13 14:36:00 CEST 2013

Kdysi jsem mel samostatnou navigaci, pak jsem presel na Sygic na androidu a
nemohu si ho vynachvalit (i kdyz priznavam - od verze 13 se mi par krat
stalo, ze se behem navigovani znicehonic vypnul)
Navi v telefonu ma oproti samostatne navi vyhodu (pro mne) v tom, ze (Sygic
a verim, ze i ostatni) podporuji ve mestech "pesi mod", takze kdyz se motam
po cizim meste (Widen, Amster, ...), tak nemusim shanet/tahat papirovou
mapu, rozkladat plachtu a resit dest. Navic telefon mam u sebe tak jako
tak, navi by byla dalsi vec na noseni, nabijeni, pamatovani.
Poznamka: Sygic ma ted slevu na balik evropa)
Marek