RE: OT nahrávání hovoru ( bylo: navigace v telefonu nebo samostatne)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Srpen 13 14:31:57 CEST 2013

Záleží na konkrétním telefonu, u Androidu především na podpoře kernelu. V
mnoha případech je tedy potřeba root a nějaká alternativní rom, ale ani pak
není vyhráno. U HTC Desire S snad s každou alternativní rom není problém, u
Galaxy S2 jsem zatím nenašel kernel, který by to uměl...