OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Úterý Srpen 13 13:34:54 CEST 2013

Ano to je pravda, v mapových podkladech iGO je již dálnice v Řehlovicích
napojena, ale skutečnosti ani náhodou - zde mapy značně předešly reál :-)

S pozdravem P. R.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Zdenek
Sent: Tuesday, August 13, 2013 1:30 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Taky používám iGo. Mám ho na HW navigaci a měl jsem na mobilu s WM. Teď po
přechodu na android jsem dlouho hledal android verzi a ona opravdu
existuje...

S tím blouděním mám ale trochu horší zkušenost: V zimě jsme jeli do Německa
po D8. Navrženou cestu vždy detailně kontroluji a byla OK. Takže zpáteční
cestu už jsem nekontroloval a předpokládal jsem, že bude stejná. Bohužel
nebyla. Navigace mě nechala sjet u Ústí z dálnice a pak se mě na ni
pokoušena navést zpátky na nedostavěném nájezdu. V noci a mlze z toho bylo
super bloudění.

Jinak navigace je graficky přehledná a zatím jsem nenarazil na nic, co by mi
chybělo.

Zdeněk