OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Srpen 13 12:58:18 CEST 2013

Dne 13.08.2013 11:01, J.Polivka napsal(a):
> Moc se omlouvám a nechci vyvolat fleme a tak kdyžtak na soukromý mail.
> Pořídil jsem přítelkyni autíčko a chtěl bych pro ní a i pro sebe navigaci.
> Prošel jsem pár Datartů apod. ale každý si stojí za tím co má sám a já
> se v tom moc nevyznám. Chci pro ní to nejlepší a tak jsem si dovolil
> napsat do konfery.
> Mapy CR a SRN. Díky za každé info a radu.
> Jindra Polívka

Dobrý den,

zhruba od roku 2007 používám iGO (nejdříve v iPAQ, nyní iGO Primo v
androidu). Několikrát jsem zkusil něco jiného (TomTom, Garmin), ale
vždycky jsem se vrátil k iGO. Dříve jsem používal mapy TeleAtlasu, teď
mám Navteq a celkem si nestěžuju.
Pokud jde o to, jestli separátní krabičku nebo telefon, tam jde taky o
to, o kolik krabiček se chcete starat. Já používám telefon jako budík
(SleepAsAndroid), na čtení (Kindle), jako navigaci (iGO Primo) a kameru
(AutoGuard) do auta, turistickou mapu (Locus Pro), telefon se
záznamníkem hovoru (Sun Call Recorder) a ostatní (přičemž doby využívání
pro jednotlivé činnosti zhruba korespondují s pořadím, v jakém jsou
uvedeny :-). Mám to v jedné škatulce, do auta jsem si pořídil držák s
nabíječkou, takže i při delších cestách nemám problém. Bez té
autonabíječky bych to asi jako navigaci nemohl používat, protože když
pustím kameru, navigaci a občas si zavolám, tak má telefon (SG4) za 3
hodiny baterku vybitou :-)

JF