Paralelni razeni MOSFETu v lin. rezimu

Pondělí Srpen 12 20:47:03 CEST 2013

Ono taky záleží, co to má dělat. Když ksem takhle dával paralelně fety
jako zátěž pro vybíjení baterky (6V 2400A)
http://piknymburk.cz/obrazky/celk3.jpg
http://piknymburk.cz/obrazky/tranzist2.jpg
dával jsem odpory do D (nerezové svařovací dráty) a posunoval jsem
řídící napětí pro skupiny fetů (240 FETů v 8 skupinách) tak, aby po
otevření první skupiny plynule otvírala další. Tak jsem minimalizoval
ztráty na fetech a většinu výkonu jsem dostal do odporů. Odpory omezily
proud jednotlivých FETů na bezpečnou hodnotu.
Anděl