OT doodle

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Srpen 12 10:10:15 CEST 2013

Zrovna vcera jsem poslouchal jednu z prednasek o Standardnim modelu, kde prednasejici ukazoval, ze kdyz se s dostatecnou energii (takovou zatim ani v CERNu nemaji) migne do rekneme elektronu, muze z toho s jistou (ne prilis velkou :-))) pravdepodobnosti vylitnout treba stul i se zidli :-)

Kdyz si predstavim, jak se v te trubce uprostred Atlasu narodi stul se zidli, tak kvantovka a casticovka vubec je proste bajecna! :-))))

Jakub Serych