Modul pro reálný čas z GPS

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pondělí Srpen 12 09:32:47 CEST 2013

pri tej cene nema naozaj zmysel hocico bastlit, hotove moduly aj s
antenou sa daju kupit do 20 eur.
Uz som ukazoval moje hodiny. Bezia uz par rokov.
Presne takyto maly modul zabaleny do plastovej krabice (koli pocasiu),
posiela data po seriovej linke v NMEA formate.
Na druhej strane si z tych dat jednocip vyberie paket s casom a zobrazi
ho...
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hodiny1.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hodiny2.jpg